Direktlänk till inlägg 19 oktober 2007

Sakta går det

Av Zkrivaren - 19 oktober 2007 15:23

Sakta återgår livet till var det inte var innan dödsbudet. Jag tog cykeln för första gången ner till Coop och testade min förmåga på den. Jag tillhör dem som cyklar fort och säkert. Och det fungerade. Ytterligare en funktion i fullgott skick.

Problemet med att glida ner på stången kvarstår dock, men jag slapp göra det till min glädje, för nu gör det inte bara ont, det är kallt också på stången.


Inne på Coop sprang jag ihop med en anställd tjej som tydligen hade ätit taggtråd! Men vid en andra blick visar det sig vara piercing. Jag är glad att jag inte har det. :-)

I kassan stod en mamma före och pratade, hon berättade att en vännina hade köpt en barnmatsburk och i maten låg det en mask. Bara att hoppas någon fiskade i familjen för då slapp de leta mask. :-) Men nu får fabrikerna strama åt för det är inte första händelsen under en kort tid som jag hör talas om.

Sara i kassan, finns det någon bättre? Jag har inte träffat den personen ännu. Idag så pratade hon sig varm för koppling mellan olika kort till Coops eget "belöningskort" med poäng. Jag kunde bara le, vilken människa, och alltid så glad. Tänk om "Butter" på ICA kunde ta efter. :-)


Naturligtvis glömde jag att köpa plåster. Jag har ett trasigt hjärta att lappa ihop. :-(

 
 
Ingen bild

Linda

19 oktober 2007 18:37

Hoppas att ditt hjärta snart läker, men låt det ta den tid det tar.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards