Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Zkrivaren - 3 oktober 2007 23:08

Nu är det kväll och sent, den tomma sängen väntar på att jag skall komma och lägga min kropp där. Så vem vågar sitta kvar här då? Möjligen en matte då :-)


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 3 oktober 2007 22:03

Oj vad lite jag har skrivit idag. Det har varit en del annat som varit ivägen, inte minst har hunden dragit på sig nya beröm. Husse ser inte den andras matte. Jag är just nu långhårig, men det tycks inte hjälpa. Kanske jag skall kela med matte? Troligen får jag ett blått öga, om det är fel matte, och sedan en anmälan om sexuellt ofredande. Undrar hur domstolen ställer sig till min sanningsenliga utsago att jag ville bara få lite uppmärksamhet och bli kelad? Händer det så kommer jag att noga berätta allt här i bloggen. Och finns det en och annan matte som vill bli kelad, så finns en husse som är hyfsad här.:-)

Av Zkrivaren - 3 oktober 2007 09:57

Vad är det för likhet mellan att komma i god tid till bussen och en gammal tant?
- Slapp springa!

-----

Vet du varför en dvärg skrattar så mycket när han spelar fotboll?
- Nej?
- För gräset killar honom så mycket på pungen!
-----

En blondin gick en dag förbi en djuraffär och får se en groda i skyltfönstret med en lapp där det stod: Kan slicka mus 500 kr.
Det slutar med att hon köper grodan, När hon kommer hem sätter hon grodan på köksbordet och drar ner byxorna men inget händer.
Hon ringer djurhandlaren som lovar att komma. Efter en stund kommer han in genom dörren och ropar:
"Nu är det ta mej fan sista gången jag visar dig hur man gör!

Av Zkrivaren - 3 oktober 2007 09:34

Vädret har stabiliserats liksom undertecknads nya ovälkomna följeslagare Ågren. Började redan vid 6:30 och har inte lämnat mig ännu. Hoppas att du har en bra dag hittills och att den fortsätter på samma sätt.


Idag har Evald och Osvald namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards