Alla inlägg under februari 2008

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 23:59

Fick just ett samtal i mobilen, måste kravla mig till blooggen. Zaga Zkriverskan, hon har fått lite klåda i...fingrarna var det. Annars är det truten...titta på bilden förstår du varför.

Men hon kan vara gullig också, fast fråga mig inte när bara...kommer inte ihåg. Tur att biran är i min grop. Ooops nu kommer hon. Hej!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 23:53

Smarta djur, hundarna, de kan ju läsa. //Zkrivaren

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 23:32

Jäklar vad zkrivaren varit skrivig idag, hahaha

Sen luktar det Karlsson Klister? men inte nyttjar han..??? näe..jag får ta ett snack me´n.

Men han har fyllt på kylskåpet iaf..men biran..var är den?

Inget party utan dricka..hörrni..kan ni ta med till mig me´?

I dag kan vi skråla: Lööw is in the ääärr...tror att ni andra brudar får fria idag..jag tänker fortsätta vara fri, hihihi...


Har ni funderat på varför det är skottår å varför det just är 4 år emellan..det är väl förmodigen sånt som man skulle fundera på idag?!

Jag har inte tid med sånt tjafs..så vet ni kan ni väl tala om...

Här är det rätt ensamt nu kan jag ju säga....var är alla...sitter ni å kollar på tv eller?


Jag vet ju inte vilka kompisar vi har Zkrivaren å jag eftersom ni inte säger nåt.. Jo det kom ju en kommentar från: Mika..den tackar jag för..men ni andra..ge er tillkänna så jag får komma till er å hälsa på...

Jag är rätt snäll..varje fredag som infaller på en onsdag..

och det tror jag faktiskt att det gör idag va?

Jag hade en häftig bild som jag skulle lägga in men Zacke verkar ha fått bildfrossa idag..näe..nu tänker jag gå dit å ta honom i blogg-örat..


Hahahaha...skriv många kommentarer till mig..å bara några till Zkrivaren..så kan jag få ha nyckeln hela tiden:-)


Vi hörs sen igen va... Ha det bäst.

//Zaga...jag kom ihåg :-)

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 23:08

//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 23:05

//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 22:33

Då tar den här dagen, den så speciella 29 februari slut. Åtminstone för mig som det ser ut just nu. Undrar hur djup den här gropen jag är i egentligen är? Kommer jag till Australien, eller bara till helvetet, mitt hem? Kanske jag ska luska lite.


Lev väl!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 21:30

En torsdags kväll med glädjen i topp, fortsatte med en fredag i samma tempo. Inte undra på att man är slut ibland i knoppen. Men så kom det, bakslagen, ett efter ett. Varje bakslag gav räkning 1,2,3..upp. Knock 1,2,3,4,5,6...upp..osv. Men nu är det tufft. Meddelande på meddelande, med negativa innehåll ger mig mer än vad jag för tillfället kan ta och därför drar jag mig tillbaka under mattan ovanpå en stor illaluktande grop någonstans i djupa skogen på denna planet, där ingen hittar mig, inte för att jag behöver vara rädd för att få ett frieri, utan för att jag är ledsen.


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 29 februari 2008 20:53

Nu har jag slitit och varit duktig. Min gamla mattstump luktar gott och tapetseringen är nästan klar. Men Karlsson klister var inte mycket att hurra för. Det bara lossnade, så jag satte bokhyllorna för så det ska torka fast någon gång. Zaga blir nog glad över mitt arbete med ommöbleringen. Tur att jag hade en stor matta när jag spillde ut klistret på parketten. Jag lade den över, fast nu går den inte att rubba. Nån som tror att hon märker det?


Hon kom hem snabbt och stack iväg till affären snabbare än jag hann med. Känns ensamt och tråkigt ibland tapetklister, ljus, blommor och möbler. Ska jag ta cykeln till krogen, eller bara gå in till grannen. Han har säkert alkohol hemma. Så kan jag dricka mig bort ett tag.

Nä...vad sitter jag och tänker på? Maten skall fram och ljusen på bordet, ett sprucket glas med vin, några rosor av de rödaste slaget, fast de bleknar i Zagas närvaro.

Vi hörs senare.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards