Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Zkrivaren - 12 oktober 2007 23:16

Fredagen blev inte bättre bara sämre. Speciellt när man har en 5 åring, med försenad utveckling av hjärnan och empati, som det verkar, som granne. Han fattar ingenting om att ge f-n i att spela på sin bas. I synnerhet efter klockan 21.00- Den slår rakt igenom allt. Fast när jag var i den ålder, var jag smart, jag använde mina kunskaper på annat sätt till att lyssna på radio med normal volym med hänsyn till föräldrar och grannar, och aldrig efter 21.00 För inte har utvecklingen gått bakåt?


Frågan är nu om jag kan somna. Hunden mår pyton efter basen, jag kan inte påstå att jag mår bättre i öronen.

Till dig besökare önskar jag en trevlig helg!


Lev väl!

Av Zkrivaren - 12 oktober 2007 16:59

Mulet och kallt ute, känns som i mig just nu. Helg igen, och det är ingen höjdare hos mig.

Önskar det vore måndag igen eller varför inte vår (2008). Känner mig allt annat än glad, orsakat till en viss del av vädret. Till och med skrivandet som tagit fart efter uppehåll dog tvärt idag. Nu väntas det något dåligt..?

Önskar jag kunde sova rakt av till måndag, men en #*#¤ hund skall ut också. Tänk om någon kunde ta henne en helg. Fast då skulle ensamheten bli ännu hemskare, men då kan jag åka bort.


Av Zkrivaren - 12 oktober 2007 11:34

Det var den 15-åriga killen som skulle gå på skoldans.
Han frågade sin pappa när han skulle vara hemma.
Pappan svarade att han senast skulle vara hemma klockan elva.
På kvällen satt då fadern uppe och väntade på sin son.
Klockan blev halv ett innan sonen kom hem.
Pappan frågade var han varit och varför han kom hem för sent, varvid sonen svarade att han den kvällen gjort sin sexdebut.
Pappan sade då att det var okej att han kom hem lite sent och att om det i framtiden skulle bli några problem med det sexuella så skulle han inte tveka att fråga.
Det gick några timmar på natten innan sonen väckte sin far och frågade:
-Pappa, hur lång tid efter ett samlag ska man ha ont i röven?

Av Zkrivaren - 12 oktober 2007 09:25

Om det är en god låter jag vara osagt, men fredag är det.


Idag har Valfrid och Manfred namnsdag. Grattis.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards