Alla inlägg under oktober 2010

Av Zkrivaren - 30 oktober 2010 16:07

Dags för en smygande nypremiär efter en lång tids frånvaro, baserat på en mängd olika orsaker, vilka jag inte går in på här.

Det blir något av en nystart för mig och bloggen, som kommer att även i fortsättningen ta upp aktuella ämnen, men även personliga funderingar och annat.

 

Jag vill inledningsvis tacka alla besökare som varit här under aktiv period som vilande. Tack för alla kommentarer, kritik och annat under samma tid.

Det gamla har jag utrotat och tittar nu in i framtiden, som ser  ut som det jag lämnat, samma regering, skandaler, skrämselpropaganda osv. Med andra ord, en hel del att skriva om, och för dig läsare att läsa och kommentera sakligt.

 

//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 30 oktober 2010 16:07

Dags för en smygande nypremiär efter en lång tids frånvaro, baserat på en mängd olika orsaker, vilka jag inte går in på här.

Det blir något av en nystart för mig och bloggen, som kommer att även i fortsättningen ta upp aktuella ämnen, men även personliga funderingar och annat.

 

Jag vill inledningsvis tacka alla besökare som varit här under aktiv period som vilande. Tack för alla kommentarer, kritik och annat under samma tid.

Det gamla har jag utrotat och tittar nu in i framtiden, som ser  ut som det jag lämnat, samma regering, skandaler, skrämselpropaganda osv. Med andra ord, en hel del att skriva om, och för dig läsare att läsa och kommentera sakligt.

 

//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards