Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Zkrivaren - 2 oktober 2007 22:32

Så har ytterligare ett dygn snart gått, och jag är kvar, med allt det innebär, men det blev en avslutning med lite bitter smak. Vädret har inte gjort det bättre, mest mulet idag, som vanligt alltså! Vaknar lite sent av eller snarare i mörker (mulet) och lägger mig strax i mörker.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 2 oktober 2007 19:07

Vädret håller oss hellre inomhus än ute, men även där kan det vara jobbigt, speciellt om man gör som Magnus Uggla i "4 sekunder"

Av Zkrivaren - 2 oktober 2007 13:08

Man brukar säga att tillsammans är vi starka, men det tror jag inte på. För varje gång jag är ute med hunden, tar hon all uppmärksamhet. Enda chansen för mig att få lite uppmärksamhet är nog att brallorna åker ner. :-)


I går mötte vi en herre, runt 65 år, som såg ledsen ut. Han hade anledning till det, berättade han. För fyra år sedan hade han fru och hund. Men så avled frun i en sjukdom och han och hunden, en schäfer, saknade henne mycket. För ett år sedan, nästa vecka, avled hunden 15 år gammal. Det tog fruktansvärt hårt på denna man, vars ögon var tårfyllda. Min hund gick fram till honom och lät sig villigt klias här och var, och han sken upp, om en för en stund, så fick han den i glädjens tecken tack vare hunden. Att vi sedan hade vissa gemensamma saker i fornstora dagar gjorde det inte sämre. 

Av Zkrivaren - 2 oktober 2007 09:40

Man försökte få Erland 30, bli intresserad av flickor, men hans enda passion i livet var ”Slangbellor”.
Psykiatrikern lirkar och lirkar och då hon till sist frågar; Om du träffade en söt flicka och kramade om henne. Vad skulle du göra då?
Erland fick glimten i ögat och psykiatrikern såg mycket hoppfull ut!
- Då skulle jag slita av henne byxorna, ta ur gummibandet och göra en slangbella!

Om han gör det så kan jag tänka mig annat:-)

Av Zkrivaren - 2 oktober 2007 09:19

Äntligen fick jag händerna ur kalsongerna och lägga upp bilder på min hund som jag lovade igår. Varsågoda. Den nedersta bara några dagar gammal.

Av Zkrivaren - 2 oktober 2007 09:02

Det var banne mig segt att ta sig upp ur sängen, inte i brist på sällskap, som var någon annanstans? utan på grund av kylan som trängde in, dimman som ännu inte har släppt greppet. Molnen som ligger kompakt över. Som pricken över i:et har Ågren kommit på besök. Så nu får medicinen komma, var hon är?


Idag har Ludvig och Love namnsdag. Grattis killar! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards