Direktlänk till inlägg 22 november 2007

En dålig dag

Av Zkrivaren - 22 november 2007 16:05

Idag är det en av mina sämre dagar, vaknar med en jädra värk, och tar smärtstillande, som börja hjälpa till flera timmar senare. Sedan fick jag sitta ensam och tänka under den tiden och det blev inte så lyckat, då kom besöket jag inte ville ha, Ågren.


Dagen segar sig fram och blev bara värre. När jag kom in hos ICA, blev det lite bättre. Folk och ljus, kan göra en del. Handlar det jag behöver och kommer till kassan. Går lite i egna tankar när en förtjusande dam hejar bakom i kön. Frånvarande hejar jag tillbaka innan hjärnkontoret sparkar Ågren i baken och drar igång arkiven för trevliga damer, avdelning ICA. Strax därefter var hon placerad, kände inte igen henne civilklädd, men nu har jag lärt mig. Med bara en limpa i handen stod hon bakom mig, så jag erbjöd henne gå före, något hon artigt tackade nej, för hon hade ingen brådska, hon hade slutat för dagen och skulle hem och ta det lungt. Var det därför hon inte väntade på mig? :-)


Kassörskan var på strålande humör, så imorgon kommer jag inte till ICA, tror jag, hon är ledig fick jag veta. Idag spärrade hon till och med den hungriga myntomaten, så jag fick erlagda pengar tillbaka, något jag bad henne göra lite oftare. Stort jubel utbröt, får se om jag lyckades så den tanken.:-)

När jag kom ut hade klockan skenat, vart vet jag inte, men jag var plötsligt 10 minuter sen. På hojen och försöka låta bli olyckorna, men det är inte lätt när det envisnas med dimma, moln och duggregn. Men värmen var och är det inget fel på.

 
 
Ali

Ali

22 november 2007 21:44

Hoppas att dagen har vänt till en bra dag och att kvällen är den bästa för dig:)
Kram Ali

http://alibengali.bloggspace.se

 
trollpackan

trollpackan

22 november 2007 22:28

Hoppas att du klarade dig oskadd hem:))

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards