Alla inlägg den 3 november 2007

Av Zkrivaren - 3 november 2007 17:31

Vilken dålig, ja rent ut sagt skitdålig helg. Varenda en tycks ha försvunnit någonstans och lämnat efter sig tomrum. Så det är väl bara att ta fram spaden och gräva ett djupt hål och gå ner sig i. Ensamt? Javisst, men då är det ju för en till skillnad mot nu. :-(

Av Zkrivaren - 3 november 2007 14:48

Det blåser ute i fall du har missat det. Med cykeln under mig och en kamera tog jag mig ut för att kombinera cykelturen med foto, mitt misstag. Full fart svänger runt huset och stannar i blåsten som kommer med kraft emot mig. Jag får ta i som om jag cyklade på högsta växeln i uppförsbacke, men det är bara blåst, så jag ställer cykeln och går för att fotografera. Sedan tillbaka till cykeln och nya motgångar.

Av Zkrivaren - 3 november 2007 11:42

Det hände, precis som i reklamen, hände det idag på hundpromenaden. Vi, hunden och jag, slog följe med en annan hundägare när vi mötte ett sällskap på flera personer, vuxna och barn vid bron.


Då tittade hon länge, den mörka skönheten, inte på hunden utan på mig! Då gjorde det inget att det blåste ordentligt. Nästa gång får vi ta en fika.:-)

Av Zkrivaren - 3 november 2007 10:03

Det blåser rejält ute och man får hoppas på att man inte lyfter ofrivilligt idag. Molnen ligger tätt över oss, men uppehåll just nu.


Idag har Hubert och Hugo namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards