Alla inlägg den 24 november 2007

Av Zkrivaren - 24 november 2007 23:06

Lördagen har gjort sitt inom kort och jag har gjort mitt - slöat bort kvällen! Fy vad tråkigt, men det är väl försmaken inför hela december och halva januari måander.

Nu är jag riktigt negativ, men det har sina skäl och jättebrister. Fast det ska du slippa höra mer om nu. Skönt va? :-)


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 24 november 2007 14:27

Nu har människorna insett att det är en månad till julafton och lite drygt fyra månader tills sommartid gäller igen och då har vi vår och värme nära oss, om vi inte redan fått den.


Idag var det stirrigt i handeln och få människor var där. Säkert gör vädret sitt till så att många stannar inne. Överallt stirriga blickar och kyliga miner. Lika bra att stanna inne.

Av Zkrivaren - 24 november 2007 12:46

I morse var det kallt och under förmiddagen var det nollgradigt och mycket mer blir det väl inte. Hunden däremot trivs, husse mumlar och vill gå snabbt så värmen hålls uppe. Till och med fåglarna var stillsamma och tysta idag. Det är ovanligt. Så abdikera Kung Bore, för värmens skull!

Av Zkrivaren - 24 november 2007 12:30

Det unga paret sitter i bilen på väg till Las Vegas för att gifta sig. Halvvägs dit börjar den unga bruden att skruva på sig lite i sätet.
-Vad är det? Frågade den unga mannen.
-Jag har något jag vill erkänna Sa kvinnan Under denna blusen är jag platt som en planka så om du vill ställa in bröllopet så är det ok. Mannen funderade på saken en kort stund och sa sedan:

-Det är ok, det är inte sex som är det viktigaste i ett äktenskap. Färden fortsatte ytterligare några mil, till slut sa mannen:

-Det är något som jag vill erkänna också, nedanför midjan är jag utrustad som en bebis liksom. Så om du vill ställa in bröllopet förstår jag dig.

Kvinnan funderade en stund, och sade sedan:

-Det är OK, sex är inte det viktigaste i ett äktenskap

Paret fortsatte lyckliga över att de båda funnit varandra så väl, bröllopet gick bra och senare på motellet där bröllopsnatten skulle spenderas tog kvinnan av sig blusen. Och mycket riktigt hon var platt som en planka.
När sedan mannen tog av sig sina kläder, tittade kvinnan nyfiket på, gav till ett skrik och svimmade, när hon vaknade till slut sade hon:

-Vad är det där? Du sa ju att du var utrustad som en bebis!!

-Det är jag ju också! sa mannen, 4 kg tung och 48 cm lång!!

Av Zkrivaren - 24 november 2007 10:40

Oj vad sent i säng det blev för att jag glömde msn. Nåja, sömnen blev ju bra och utvilad är man för nya äventyr.denna lördagen den 24 november, en månad till julafton.


Idag har Rune och Gudrun namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards