Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Zkrivaren - 27 oktober 2008 20:22

Visst är det kul med ljus i synnerhet om man är ute och skall ta sig hem utmed en väg som inte har en trottoar och en lampa per kvarter om 3-4 watts belysning. Inte ens på 10 meters avstånd ser man vem man möter, och hur skall en bilist se en människa, som kan vara mörkklädd utan reflex?

Så är det i hela tätorten inkl mitt bostadsområde. Men det nybyggda, där lyser det rejält. Det är inte bara hyra som skiljer sig mellan bostäderna.


Vädret talar jag inte om, men grodorna och paddorna trivs bra ute nu. Och än så länge ser jag vägskyltarna...som är ovan ytan.


Lev väl!



Av Zkrivaren - 27 oktober 2008 11:01

Tonårsflickan frågar sin mor:
- Mamma, om jag har varit ihop med en kille, och blivit gravid, vart kommer då barnet ut?
- På samma ställe som killen stoppade in penisen. Svarade modern.
Dottern undrande:
- Sparkar den inte ut mina tänder då?

Av Zkrivaren - 27 oktober 2008 10:51

Det är måndag igen, och det märks, jag har fått varit både rådgivare och slagpåse, som det känns i förhållandefrågor. Jag, singeln som hatar det! Och det gör jävligt ont att ens behöva hamna i den situationen jag åter gjorde idag.

Varför är det så svårt att förstå? Varför skall alla ha sådana enorma krav? Bara två frågor av många idag, fler blir det, men kommer det svar? Opps, en tredje redan.


Ha det gott!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards