Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Zkrivaren - 11 oktober 2008 23:22

Lördagen skulle bli en lättsam dag med mycket spring efter trevliga nöjen eller bara avkopplande, kanske ett trevligt telefonsamtal...eller två?


Det började med ett tre timmar långt telefonsamtal som var allt annat än avkopplande, mer påsättande tagligt kunde det inte vara. 

Jag hjälpte en god vän med ett data-/fotoproblem  Det tog tre timmar, men vi tog flera kliv framåt, flera väntar.


Så var den dagen förstörd. Jag hann inte ens avsluta förrän nästa stod och väntade på hjälp. Supporten har m a o varit duktig idag. 

En snabbis på ICA, blev det inte, men väl en snabb tur till ICA, sockret var slut till mitt te.


Nu väntar någon på mig...sängen, kall och oinbjudande för annat än att sova, ty ensamt blir det så.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 11 oktober 2008 10:06

Jag skall aldrig aldrig aldrig chocka kroppen som jag gjorde igår kväll. Hade jag bara vetat om resultatet hade jag inte ens försökt, men det gjorde jag ju inte så jag fick ett resultat.


Jag hade haft en lugn kväll...för lugn. Inget chatt osv, så jag gick och lade mig tidigare än normalt. Vaknade redan vid 02 och trodde klockan var 09, klev upp, iväg till toaletten, trött som jag alltid är efter att ha vaknat. Släpper strålen i toaletten. Går in i sovrummet och smäller i tån i tröskeln. Vad jag sa lämpar sig i tryck, den dagen fan ska ge ut en bok. Slänger vänster öga på klockan som studsade tillbaka sa att tiden var bara 02 på natten. Gick och lade mig och kunde inte somna.


Efter att ha vänt mig och vridit mig till en korkskruv, somnade jag och vaknade vi nio, tajm att gå upp, till toaletten och slå en drill. På vägen tillbaka var jag extra försiktig och lyckades att inte slå i en gång till.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards