Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Zkrivaren - 15 oktober 2008 21:18

Tänk hur det kan gå när saker inte får…stå rätt parkerade.


Med tanke på gårdagens händelse med en Polo, fick jag i mig att jag måste vara en obotlig ensamstående snuskboll, och det är ju jag…inte!


Ensamstående, det är jag, men snuskboll utöver fräcka tankar och normalt beteende, har jag inte. Den dag jag inte längre är ensam, så blir det en viss skillnad i skrivandet och mycket annat på det privata planet som inte kommer ut här, varken nu eller senare. Men fler lite “tillvridna” händelser lär komma.


Något snuskigt hände inte idag, inte heller parkerades nån Polo framför min färdväg. Dagen har varit trist, regnig och så, dock med en extern mysighetsfaktor.

Lev väl!

Av Zkrivaren - 15 oktober 2008 11:23

För några veckor sedan påtalade jag till ansvarig på ICA, om att det borde finns mer the, än vad det gör. Igår kunde jag räkna in ca 40 olika sorter påsthe och ett tjugotal i lösvikt. Det skall jämföras med tre sorters Liptons påsthe innan.


Omarbetet med butiken sätter sina spår, som en anställd sa:

-Inte en jag hittar här nu.

Och det förstår jag hyllorna står överallt där man inte förväntar sig det, eller så ska man vara en spik för att nå fram i de trånga passager som uppstått. Men det blir fint när det är klart.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards