Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Zkrivaren - 14 oktober 2008 20:31

När vädret är fint blir det livsfarligt för männen, jag är absolut inget undantag. På väg hemåt mötte jag två tjejer i 16-18 års ålder varav den ena kom i en generöst V-ringad tröja med "sötsakerna" frisläppta.
Jag som precis innan noterat att en dam var på väg till sin vid sidan av trottoaren, parkerade Polo, var nu som bortblåst. Min ständigt intresserade och allt annat än blygsamma kompis, slet i byxorna och mina händer ville. Detta gav mig vissa besvär att få kontroll över en kropp som till slut trasslade in sig i en liten, men väldigt hård Polo, vars förare inte alls hade tid med mig.

Vem fasiken hade det? Jag hade annat i huvudet som fick mig att må bra, som de inte kunde konkurrera med alls och humorn har legat högt upp sedan dess. Inte ens Svenne Rubins "Folköl och dunka-dunka" kommer i närheten, eller gör den det om man lämnar bilen hemma och tar..?
Nåja, nu ska jag inte veckla in mig i något när annat är utvecklat, för då blir man väl ihopvecklad, som ett pressveck i dragspel.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 14 oktober 2008 11:23

Skrivtorkan har drabbat mig. För en gångs skull känns det tungt att skriva blogg, kanske är det en reaktion efter ett vansinnigt tempo igår, då jag skrev inte bara bloggar utan mycket mera. Samma sak i helgen. Någon gång måste det bli ett stopp, mitt är nu. Men ikväll kan det var a borta...hoppas jag.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards