Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Zkrivaren - 25 oktober 2008 21:07

Jag tyckte jag skulle hinna med så mycket, ringa inte minst, chatta, träffa folk och vara trevlig. Vad blev det? En blandning förstås, i expressfart. Och hos ICA, dit jag tog mig för juice, blev det nästan en olycka. För i kassan satt nog ortens snyggaste, på utsidan sett åtminstone (inget agg nu) och jag såg inte tjejen som stod hukad med röven baken upp, förrän i sista stund. En tvär inbromsning och en snygg undanmanöver, gav en miss på en millimeter. Och sedan tvärstopp!


För det var kraftigt nedsatt pris på lösviktsgodiset, och det är lördag, ok helg då, då kan jag inte bara passera till en sötsak i kassan, måste få ta i substitut åtminstone. Kan inte förstå varför det alltid tar slut så snabbt, det gör inte kassörskan.


Annars en slö lördag efter en natt av minimal sömn, tyvärr inte pga damsällskap. Nu får jag se vad kvällen erbjuder.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 25 oktober 2008 11:05

Det blev en natt jag sent skulle glömma. Först fick jag hit regnet från västkusten. Tack för det. Det blåste och regnade och bostaden blev avkyld, och det rejält. I detta gick jag och lade mig, med huvudet fullt av...tankar, tror jag det var. Och lyckades somna efter bara en timme, för att vakna en timme senare.

Så hölt det på framåt morgonen då sömnen inte kom alls. Jag fick tjata på mig själv för att lyckas somna i...igloon, för temperaturen hade sjunkit rejält på morgonsidan och elementen gick inte igång. Inte konstigt jag inte sov. Från rumstemperatur till utomhustemp. under natten är inte så skönt.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards