Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Zkrivaren - 3 oktober 2008 22:58

Idag har det inte varit kul att vara ute, men ändå tvunget. Själv lyckades jag glömma allt utom mig själv, tankarna var någon annanstans.

Jag fick dock med mig mobilen, alltid något, i fall någon skulle ringa. Och ikväll har min bakre del  "avfallet" gått i strejk, så imorgon blir det till näringslivet och be om hjälp att få slut på denna strejk, känns inte bra.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 3 oktober 2008 10:35

Oktobers första fredag är ett faktum, mulen och regnhot föreligger. Själv studsade jag just upp i taket när något lade sig på biltutan utanför fönstret. Ljudet skar in i rummet och mina öron. Gärningsmannen är fastighetsskötaren som kört in på gården med tunga saker i ett släp. Då kom en cyklist ivägen.


Själv ska jag åter kasta mig ut i det farliga området som här kallas gården. Bilar kör mer här än på vägen ibland, till och med cyklisterna är vissa dagar färre.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards