Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Zkrivaren - 17 oktober 2008 20:53

Nu har det nog gått lite för långt ändå, när jag måste ta med kompassen till ICA.


Dagen till ära mötte jag en dam där det var som smalast och hon kom med fullastad varuvagn med frukt och grönt som skulle ut till kunderna. Lika leende som trevlig.

Var tog hjärtat vägen?

Jaha, ibland Satumas, tur det inte hamnade ibland tomaterna.


Bara att finna ketchup är en konst nu, man får cirkla runt i affären och titta noga eft... Aj som fan, rätt in i en hylla naturligtvis. Nåja, inga skador på...hyllan.

Efter tre bulor och åtskilliga blåmärken, som minne av dagens ICA-besök nådde jag kassan. Johanna, i ena kassan, hade lite för tungt lastade kunder för mig, så valet blev nästa kassa med en likaledes jättetrevlig kassörska. Tur jag hade plånboken i bröstfickan ifall hjärtat...


Nåja, med hjärtklappning blev det gåendes hemåt, och en händelse till i bagaget, som du läsare nu också vet.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 17 oktober 2008 10:48

Jag har alltid sagt att kaffe är ett otyg, då med tanke på smaken, så det är inte konstigt att jag hellre dricker te än kaffe. Nu har det dessutom kommit fram att för mycket kaffedrickande ger kvinnorna mindre bröst, dessa behag som många män tittar på med trånande ögon, i synnerhet under sommaren.

Jag känner själv några kvinnor som dricker, så livsmedelsbutikerna säljer slut varenda dag, men de har de fina behagen kvar. De har absolut inte krympt, varför det måste innebära att de påverkas om man börjar i tidig ålder, att dricka kaffe.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards