Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Zkrivaren - 24 oktober 2008 23:22

Fredagen började med att jag öppnade ögonen, en vana jag har efter att ha sovit på natten...dåligt.

Av med täcket och kallingarna upp ur sängen, snubblade på brallorna som halkat av stolen, på min väg till badrummet.

Efter den uppfräschningen, var jag lika trött ännu.


När jag senare hittat fram till datorn var mejlboxen igång med en o annan leverans och skrivandet tog fart. Telefonen ringde och jag har en vana att svara...ibland.


Passade på i lunchtid att skynda till damernas ICA, där jag kom ihåg att handla toalettpapper. Otroligt va? Och inte hann jag ens fram till den charmiga kassörskan innan hon hejade på mig...tror jag det var. Skulle ha tagit lite Gevalia också, det är bra vid oväntade besök...i fall att...


Nåja, trots motstridigheterna i kroppen tog jag mig ut och nästan in i en betongpelare utanför. Dock inte samma som min cykel o jag tog tidigare.


På eftermiddagen väl hemma, blev det datorarbete igen. Har en gammal burk som inte längre vill ut på nätet. Jag har gett mig på den att jag ska vinna den figheten. Senare bytte jag till den som fungerar och har varit på msn hela kvällen. Några telefonsamtal har det blivit och dundertrevligt mejl kom tidigare ikväll. Lika trevligt som chattet jag hade med västkusten tidigare idag. Och kvällens telefonsamtal har inte heller varit bra. Det har varit otroligt bra! För att inte tala om ett meddelande från Jess. Tack för det! :-)


Således började dagen oroligt och avslutas bra. Nu har jag bara ovanorna att gå och borsta tänderna och lägga mig kvar. Händerna ligger någonstans, där de gör nytta när jag blundar.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 24 oktober 2008 10:46

Nu är fredagen här och regnet med...på västkusten, där jag just nu inte är. Jag funderar på om jag skall skicka dit lite tvål, men så har jag förstått att även jag får min del av nederbörden, då behövs tvålen här.


Dagen har börjat i ett hårt tempo med mejlkorespondens, diskussioner och telefonsamtal. Det jag absolut inte ville missa...missade jag naturligtvis. Och fick en svarare i örat när jag ringde tillbaka. Telefonsvararkonferansen för veckan har börjat.


Själv avslutar jag snart veckans femte arbetsdag.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards