Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Zkrivaren - 5 oktober 2008 20:35

Efter att ha tagit det säkra för det osäkra och hållit mig vid datorn större delen av dagen i dag i blåstens tecken, har jag även börjat planera för två födelsedagar, den ena är min. Den andra är mer intressant, åtminstone för min ringa personliga del. Jag har en viss erfarenhet att ställa till det. Tur att personen vet om det…än. 

Vad det gäller min egen så är den en bit bort ännu.


Katastrofen var nära ikväll, gjorde iordning mitt kvällsthé och upptäckte när allt var klart att sockret var slut. Högsta fart ut i trapphuset och tvärnita framför grannens dörr och ändå hamna i väggen. Något tillplattad som jag var, kunde grannen ändå hjälpa mig med sockret, trots att denne glodde på Anna Book i programmet “BingoLotto”. Anna som just då berättade att hon försökte dölja sina behag. Varför? Att en kvinna visar sina behag är upp till henne och alla avundsjuka och dylika personer kan behålla sina kommentarer för sig själva. Alla, oavsett kön, skall få klä sig som de vill!

Jag för min del klär snart av mig.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 5 oktober 2008 12:15

Idag är det en söndag utan krut i, ingen ork, ingenting. Ute blåser det rejält, men det värsta klarade vi oss ifrån...tror jag.

Men att vara ute..?

Kanske om man ska flyga till någon charmig och mysig dam som råkar bo en bit bort, då duger blåsten, men det blir tåget hem.


Håll i er i Sverige!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards