Alla inlägg den 18 december 2008

Av Zkrivaren - 18 december 2008 21:44

Av tidigare inlägg att döma så är det många damer som får musarm. Borde det inte vara männen som får det? Efter alla de gånger som damerna har hettats upp till bristningsgränsen i det erotiska samspelt i sängen.

Jag menar, det är ju då vi män verkligen rör musen med hand och arm.


Själv är jag glad som får röra vid min egen, som är en livlig krabat.

Själv är jag mindre livlig efter nätter av dålig sömn, mardrömmar och annat, så tack för mig.


Lev väl!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 18 december 2008 19:16

Mus-arm drabbar främst kvinnor
Enligt en undersökning som har utförts av Zapera på uppdrag av Contour Design, är det främst kvinnor som drabbas av musarm. 46 procent av de tillfrågade kvinnorna uppgav att de har problem med detta, medan motsvarande siffra för männen är 37 procent. Trots detta är det vanligare att männen tvingas gå ner i arbetstid på grund av denna åkomma.
Källa: Contour Design Här går det att tolka och låta fantasier flöda om man så vill... Kan vara skönt som omväxling...        

Vad kan man lära sig av detta... Jo av naturligare skäl drabbas kvinnan hårdast. Hon får ju hålla reda på mer än en mus varje dag. Medans mannen är verkar vara något mera kinkig... då han endast ibland har hand om två. Mannen är ju oftast det starka könet men finmotoriken verkar ta på mannens krafter. För det beror väl inte på att han är "dubbelarbetare"... ELLER?


Mus-arm... är det samma som musfattig= Man som är Singel...?

Någon som har en annan teori som inte jag har i hårddisken, hur långt bak jag än gräver??? Lät de... den är innehållslös!

Snart kommer den "gamle" in och då är det bäst hålla sig undan. Förstör mer än gör nytta... Ja, jag då. Ha en fortzatt bra kväll... å sköt om er arm!!! // Zimpelz

Av Zkrivaren - 18 december 2008 10:30

Det känns bekant, mitt iveckan, var det inte igår? Tiden går fort för de gamle, som föregående inlägg hänvisade till.


Men det går i mörker, det går mot nåt jag vill slippa. Vissa lämnar landet, andra reser bort och umgås med släkten. Några stannar hemma med familjen, jag gör inget av det.


Tvångsexporterad eremit börjar jag känna mig som.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards