Alla inlägg den 5 november 2008

Av Zkrivaren - 5 november 2008 21:29

En hektisk onsdag när allt inte gick som det skulle, kom bakslagen efter glädjen. Samtal som aldrig ringdes, meddelande om ännu mera bredbandsarbete nästa vecka...igen! Folk som bara sticker utan ett ord...inte ens hej, är ena riktiga jävla skithögar, som inte behöver komma tillbaka...någonsin. Och sedan folk som bara kan mejla, men inget mer...inte konstigt att jag går ner...i källaren snart.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 5 november 2008 13:43

Ibland lönar det sig att göra reklam i bloggen om sin vansinnigt tråkiga ensamhet, längtande efter tvåsamhet. Och plötsligt var hon där, väntade på mig.

Av Zkrivaren - 5 november 2008 10:10

För att besvara en kommentarsfråga: "Hur svårt ska det vara..?" så kan jag meddela att det var inte alls svårt att sova inatt...som en stock.


Och jag ska banne mig klaga på hantverkarna, jag försov mig! De började senare än normalt, borrade två gånger och sedan vet inte jag vad som hände, men jag vaknade senare än tänkt. Snacka om att stressa sedan.


Så jag får återkomma hit senare.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards