Alla inlägg den 8 november 2008

Av Zkrivaren - 8 november 2008 23:01

Det finns dagar som är bra.

Det finns dagars som är dåliga.

Det finns dagar som är fina.

Det finns dagar man minns.

Det finns blogglösa dagar.

Det finns många dagar.


Idag är det en håglös dag, en dag, en ensam dag, då jag kan ta på ensamheten och hade det inte varit för Johanna hos ICA, vet i fasiken om det inte blivit en riktigt dålig lördag.

Nu lämnar jag bloggandet och önskar alla trevliga en f'ortsatt bra kväll!


Le väl!

Av Zkrivaren - 8 november 2008 11:51

Så kom natten, regnet och kylan in i bostaden. Ok, regnet stannade utanför, annars var det blåsigt kallt inne.

Jag satt och kopplade av i fåtöljen i vardagsrummet...och somnade.

Vaknade stelfrusen runt 3, efter en stund hade jag fått bort isen på benen och lossat fötterna från golvet. Jag gick in till sovrummet, eller gick jag av misstag i trötthetens tecken in i kylskåpet?

Så jädrans kallt var det. Satte mig i sängen och började klä av mig, sen minns jag inget mer förrän jag vaknade halvt påklädd i sängen, invirad i allt som gick att komma in under och som värmde.


Jag konstaterar att det måste ha varit en kall natt!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards