Alla inlägg den 3 november 2008

Av Zkrivaren - 3 november 2008 22:36

Efter en del chatt o släktforskande ssläcker jag  ner för kvällen och lägger mig i...nånting, kall säng i kallt rum, eller skönsoffa i varmare rum.

Vad det än blir skall du där ute ha en fortsatt bra o trevlig kväll!


Lev väl!

Av Zkrivaren - 3 november 2008 19:26

I Katrineholm finns det ett par som sover väldigt...hårt.

De har också dåligt...minne.

På spisen kokade det torrt och av tillhörande rökutveckling började rökdetektorn att tjuta. Detta uppfattades av grannarna som ringde brandkåren och deras starka grabbar.

De tog sig in i lägenheten genom att använda stora nyckeln. Inget jag rekommenderar med tanke på skadorna.


Snabbt fann de torrkokningen, som kunde avbrytas och vädring påbörjas, därefter fann de paret som bodde i lägenheten...fortfarande sovandes!

Nu är de anmälda för allmänfarlig vårdslöshet. Tydligen får man inte längre vara glömsk eller sova hårt då?

Av Zkrivaren - 3 november 2008 16:31

Måndagar brukar vara som det var för mig inatt och i morse. Men sen blev det visst en annan dag.


Efter att ha halvt förfrusit mig fick jag igång mig oehört sakta, först 4 timmar senare var jag i normal fart igen. Ögonen hade äntligen öppnats till fullo och kroppens alla delar fungerade, även "den villige" var på hugget.

Lunchtid är promenadtid, och jag tog mig en 40 minuters idag i raskt tempo. Svalt dock inte obehagligt, inte ens vid sjön, där inte en fågel syntes nu. Inte så konstigt, de är i tillrinnande bäcken. Frånsätt ett gäng kråkor, som letade mat. En ville provsmaka min sko! Inte populärt hos mig.


Tillbaka igen och inne, något varmare, men jag längtade efter henne att komma ut igen, ut i den härliga luften i ett strålande väder. Det fick vänta tills nyligen...ok 30 minuter sen, då hade solen dragit sig undan...någonstans, och det var betydligt svalare ute, från 9 grader till 4 på kort tid. Brrr. Nu blev det inte stelt bara på ett ställe. Så via affären, hem till sköna värmen...trodde jag. Sovrummet är iskallt. Golvet isbelagt, och jag får sanda för att gå säkert. Grannen har inte lärt sig persiennens funktion än. Den är upphissad maximalt och genom det tunna tvåglasfönstret kommer kall luft in i lägenheten under, som gärna sprider sig uppåt, för att tillbringa tid med mig, något jag kan vara utan. Får knoppa i bäddsoffan inatt, mycket varmare! Men det är senare.

Av Zkrivaren - 3 november 2008 11:48

En man skulle resa bort på kurs, men för att försäkra sig om att frun inte skulle vara otrogen köpte han henne en dildo. Han köpte en magisk voodo-dildo som man bara behövde tala om vart den skulle, så var den direkt där och vibrerade. Kvinnan blev överlycklig och sa:
- Voodo-dildo, in i min mus!
Hon fick orgasm efter orgasm. Men på morgonen när hon sa:
- Voodo-dildo, ut ur min mus!... så lydde den inte.
Den kunde bara ta emot fyra kommandon från en och samma person, men det visste inte frun. Hon åkte genast till sjukhuset för att få hjälp. Hon körde dock för fort och blev stoppad av polisen. När han frågade varför hon körde så fort svarade hon:
- Jag har en voodo-dildo mellan benen som jag måste få ut!
Polisen började garva där han stod framåtlutad och sa:
- Det var den sämsta ursäkt jag någonsin hört! Voodo-dildo?!... in my ass....!

Av Zkrivaren - 3 november 2008 08:16

Fy för den lede vilken...natt. Nej, hon kom inte, men kylan kom...in.

In i sovrummet där jag låg nästan...naken.

Vaknade av den och satte p ett elelement, det ordinarie hade inte vaknat till liv riktigt.

Jag lyckades somna om, men vaknade igen, ännu mer stel...frusen.

Fick klä på mig lite och elementet igen, innan jag somnade...i flera minuter, som visade sig varar några timmar, innan klockan ringde. Och nu är jag trött!


Dagens lektion torde vara: Sov på natten...varmt!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards