Alla inlägg den 14 november 2008

Av Zkrivaren - 14 november 2008 20:39

Så var det kväll igen. Mina aktivteter inom födelsedagsfirandet har minskat, men inte tagit slut. Det fortsätter bara i morgon och en tid framåt med nya tokiga upptåg och överraskningar, i synnerhet till en o annan. Ingen nmnd - ingen glömd.


Jag hade planerat att hinna med en affär som gått i konkurs och köpa till nedsatta priser, men födelsedagsbiten tog all ledig tid från mig idag, så när jag kom fanns inte en pryl kvar. Men vad är prylar jämfört med människor


Lev väl!

Av Zkrivaren - 14 november 2008 12:04

Stoppa tiden nu! Så jag hinner med allt jag måste idag.

Födelsedagsfirande är igång på flera fronter och tar mycket av min tid, till och med bloggen blir sent skriven. Tårtor smaskas och förberedelser för middagar och partyn pågår. Vilka dagar det blir.


Min del i det hela är blygsam, men välment och jag hoppas verkligen att födelsedagspersonerna får en kanonfin dag!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards