Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Zkrivaren - 23 februari 2009 07:57

Vid trängande behov.


Efter att ha läst en känd tidning i vårt land så kan jag ju bara konstatera att libro åter igen kommer att behövas på min inköps nota.

 Detta är ju delvis pga, att dom allmänna toaletterna har suddats bort ur våran stadsbild och för att min stressade hjärna har fått för sig att jag konstant måste kissa, nu försöker jag att reda ut den termen med en kvinna i vitt och som har väggarna tapetserade med diplom bakom glas och ramar av guld.

Ett litet argument till är ju att när man ska åka låååååångt med bilen så finns det ju inte rastplatser med kissalternativ i mängder direkt, så valet är ju kanska enkelt för mig, det är bara att kasta sig ur och knalla in i växtligheten om du hittar någon, och kidden har ju inte heller en blåsa stor som en ica påse.

 Undrar vad lagens långa arm gör själv när nöden blir stor eller om kidden gapar högt i bilen att dom måsta kissa nuuuu, säger dom helt lungt till barnen att dom ska pinka sätet fullt för att det finns en drulle försäkring i bakfickan.

Och jag lovar att om jag går på stan var helst i landet och kissar i mina brallor så kommer överheten att ta mig iallafall för då är man ju instabil och kanske farlig för allmänt folk.


// zvalan

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards