Alla inlägg under augusti 2007

Av Zkrivaren - 27 augusti 2007 09:26

Måndag hela veckan, är det inte, men väl idag. En kall sådan fast än solen lyser med sin närvaro.
Raoul och Rolf har namnsdag idag, grattis!

God förmiddag!

Av Zkrivaren - 26 augusti 2007 23:16

Med låten "Sara" i mina öron, vars video delvis är inspelad i mina gamla kvarter i Stockholm (Seven-Eleven), inser jag att allt har ett slut, så även söndagen.


Så godnatt & sov gott besökare därute någonstans! 

Av Zkrivaren - 26 augusti 2007 23:03

Jänkarhelgen med medföljande motorshow är slut. Jänkare från alla håll och kanter har lämnat orten och har givit sig ut på landets vägar i en strid ström för att hinna hem innan det blir för sent. Några kanske stannar kvar med ledighet i bagaget.


En som lämnade gjorde det med musik. Anne-Lie Rydé och en sådan karl dånade ut över många kvarter. En glad låt av en dam som kan framföra den. Mmmm...var är du Anne-Lie?

Av Zkrivaren - 26 augusti 2007 21:42

Vakna med regn mot fönstret, fy bubblan. Men så kom solen fram, trots de stora starka mörka hotfulla molnen. Och jag tordes ut, både med hunden och att gå själv. Men det mullrade en hel del, och de hotfulla molnen gav sig inte av. Men vad gör lite muller från hederliga V8:or ur läckra bilar för skada?

Och nu talar jag inte om utsläpp etc.!

Av Zkrivaren - 26 augusti 2007 17:21

Idag skulle det bli dåligt väder, sa smhi. Och mycket riktigt, jag sov som en stock och vaknade av regn mot rutan. Två timmar senare kom solen och sedan dess har vädret bara blivit bättre. För en gångs skull var den felaktiga prognosen till fördel för oss andra.

Av Zkrivaren - 26 augusti 2007 12:23

När jag var ute med hunden träffade vi denna orädda kråka, som jag passade på att fota. När jag gick började den att skrika rejält. Kan det ha varit:

- Du, jag gör det inte gratis!


Foto: Privat

Av Zkrivaren - 26 augusti 2007 10:14

Söndagen är här med trist och kyligt väder. Det är inomhusväder i sängen som gäller. Namnsdagsbarnet är Östen. Grattis Östen!

Godnatt...God förmiddag! :-)

Av Zkrivaren - 25 augusti 2007 23:03

Nu ska lördagen bli söndag under tiden jag sover.


Godnat & sov gott besökare därute någonstans! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards