Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Zkrivaren - 21 februari 2009 10:15

Först trodde jag att jag hade haft vild skön sex i natt, men det var bara jag som drömt och därmed kastat sängkläderna kors och tvärs. Inte hälften så trevligt som sex.

Under natten har det också snöat och vi har fått nån centimeter till, men jag håller ut för plusgraderna kommer.


Nu är det dags att göra sig fin och ta sig till apoteket och inhandla smärtstillande medel.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 21 februari 2009 00:08

Klockan har passerat midnatt och lite antiklimax råder. Denna fredaskväll försvann alla tidigt, något snopet för min del som förväntat annat.

Så kvar på min lott är att hälsa från Zimpelz, att hon var ledsen att hon inte hade möjlighet att avbryta det hon gjorde för bloggen, och det var inte med mig hon gjorde nåt...sånt. Å andra sidan vet jag inte exakt vad hon gjorde heller.


Jag vet att nu ska sängen tas ovanifrån, av undertecknad i liggande lättklädd ställning.


Lev väl!

//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards