Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Zkrivaren - 13 februari 2009 00:34


Jag vill se, jag vill inte missa nåt, men igår gjorde jag det. Jag tappade resten av min själ, den jag lagt ner under x-antal timmar. Min själ försvann ut i tomma intet och jag har inte hittat den än. Kommer antagligen inte att göra om inga under sker, vilket jag inte tror på


Fredagen kommer bli ett sökande efter ett word-dokument som var viktigt...:-( Det vill jag verkligen se igen


Nu kan ju ni vara glada för det, då slapp jag pina er som fortfarande orkar läsa. Nu blir det lite Eva att lyssna på Jag vill inte se, något som många inte gör, man blundar för så mår man bra. Alla sätt är bra utom de dåliga...


Önskar er en god natt, nu ska jag se till att ta mig i kragen och dra mig till säng. Sköt om dig och de dina. Sov gott...// Zimpelz, en otrolig "tappad" sådan... :-o

Av Zkrivaren - 13 februari 2009 00:33

Det sägs många kloka saker på skämt, men det är ingenting mot de dumheter som sägs på allvar.

Om nån nu missat det.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards