Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Dessa "tankfulla" drömmande män...

Av Zkrivaren - 8 februari 2009 13:26

Dessa  fantastiska män!


De är allt ena riktiga drömmare. Här är en fråga som dök upp på en daitingsajt som jag är medlem på. Nu är jag en av dem som inte söker ett förhållande utan ser det som en kul grej, ett tidsfördriv.

Lite kul skriva med folk och dessutom finns blogg, något jag anser förstör för de som söker seriöst, man lär känna genom blogg och tar inte kontakt på samma sätt. Rackarns vad lätt det är tappa tråden. Det var inte det jag skulle ta upp... Utan snacka sex...


Tror det var 5 frågor att svara på vad som var ok vid första träffen. Nästan 2000 av nära 443.000 medlemmar, kontaktsidans uppgift, själv tror jag mer än hälften är 3 dagar gratis och sen bort... många öppnar nya nick och kör på i det stuket.


Den viktigaste frågan var om du kan tänka dig ha sex på första träffen och de tanklösa svenska männen svarade ja till 73%, danskar och norrmännen tänkte lite mer med rätt hjärna.

Bild kan vara lite olika vilket land mannen kommer från, fick minska ner den en del (massor) då den framstod som att huvudet var större än verklighet...:-)

Svenska män 73%

Danska män ca 50%

Norska män 64%


Om nu det ska jämföras med kvinnorna de ”drömmer” ha sex med så är chansen inte tror de får nåt alls. Resultatet visar, i detta fall, att kvinnor har större hjärna. Eller ska man vara glad att vi inte har mer än en, hmm


Svenska kvinnan 35%

Danska kvinnan 23%

Norska kvinnan 28%


Ja, ni män som hoppas, tror, önskar... dröm på, chansen är minimal att ni träffar på ”rätt” kvinna, om man ska utgå ifrån sexet. Dessutom har ni försuttit en chans att hitta nån seriös om det att hamna i säng är det viktiga. Man kan ju inte gänga runt resten av livet utan att ge av sig själv, mer än en utlösning.


Det nu som fattas upp till 100%, kan det vara de som seriöst vill ha ett förhållande. Det förtäljer inte denna historia, om det är så kommer det finnas bara singlar kvar i Sverige...  27% är inte mycket att hurra för.


Funderar på varför endast hälften av danska männen anser sex är viktigast. Kan det bero på att det är ett öldrickande folk... Suget efter rätt "vara" överväger och med det i kroppen kanske de inte ens får upp snoppen.


Norrmännen däremot. Vi vet ju alla att de ligger 10-15 år efter Sverige i mycket annat, kan det vara så att de tror ”lite” mer på kärlek och äktenskap. De ser en ”lössläppt” tjej på ett helt annat sätt. För visst är det så att den kvinna som släpper till på första dajten inte kan vara något att lita på, eller? Så kan jag se det, fast på mannen...


Vem vill hoppa i säng med en som kan dragit på sig både det ena och andra, idag får man ju nästan ha bevis på att inga sjukdomar finns innan. Man får väl inte vara så urbota korkad att man litar på en ”okänds” ord då man vet vilken sexfixeringsdröm som finns bland männen.


Nu undrar ni kanske vad jag svarade, om ni inte läst er till det mellan radera så anser jag man ska känna person innan sex, se om det finns något som stämmer. Med detta kan bara konstateras... VI KOMMER FRÅN OLIKA PLANETER, även nordiska länder emellan...


Nä, tacka vet jag mig... Jag sätter ögonen i dem med blicken ”döda” så de vänder om och går åt andra hållet, visar klart och tydligt om de ändå vågar närma sig att jag inte på fjäsk, falska leenden och generöst bjudande på krogen med ett enda syfte, att få en sängvals för natten och sen vandra vidare.

Jag tänker då inte behöva vara Kåt, Tacksam och Glad utav fel anledning. De som inte ger upp då jag tagit till allt... ber jag dra åt...


Med detta så förstår ni att jag kommer vara singel, åtminstone till jag blir senil... är på väg dit, men bara halvvägs. Så med andra ord, jag har sinnet i behåll.


Ha det bra därute, jag får säga som jag har i min presentation på kontaktsidan. Jag är antagligen inte som du tror. // Zimpelz

Efter detta inlägg vill jag inte ha kommentarer från män...;-)  
 
tina

tina

8 februari 2009 13:40

hejsan läste din blogg och gilla verkligen det du skrivit för det stämmer in så bra.
kram

http://snygg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards