Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Tidning för försäkringskassan...

Av Zkrivaren - 2 februari 2009 21:28

Kan finnas en och annan som undrar vad denna ”hondjävul”gör när jag inte är vaken, nä... det är väl ett önsketänkande... men jag tar det ändå.


Jag ha suttit och läst ”bra vetenskap”, vilket kan få mig att vakna till emellanåt.  Sen tog jag en tur till min Ica, blunda allt jag kunde så jag slapp se kostnaden... såg inte, hörde inte... det har jag läst på nätet att man ska, omedveten om ens handlingar kan man säga.


För att sen koppla av hjärnan ytterligare använde jag vispen, helt i onödan... då jag inte ens vill ha en. Här var dagens matnyttiga... Sugna?

Större irl, mycket kladd och massa mörk, ljus och strödd m. vit choklad...


Här är min nyttoläsning, den kan ge mera än en kladdig kaka, verklighetsbaserad är den också...

Dagens Socialförsäkring (D.S) Tidningen för de i försäkringskassan

Finns en hel del matnyttigt att läsa, så gör det. Tex

Lender äger grunden är lagd... Så med henne vid rodret blir det som på Malmborgs tid   

Ingen tillsyn över försäkringsläkare, så de kommer få härja fritt i fortsättningen också...

”Inga onödiga kontakter ska tas”

Handläggare ska kontrollera tandvården i efterhand? Ska de nu bli försenade där med?  Hygienister och tandläkare har 14 dagar på sig att få in till f-k, vilket f-k tycker tandvården är dåliga på... Då verkar de ligga i samma fas, så det kan inte bli problem för för-sinknings.kassan



Kan ta lite tid ladda ner...

http://www.forsakringskassan.se/press/publikationer/ds/dokument/ds_09_01.pdf


Sen har jag haft ”lite” sviter sen mitt fall... Attan man inte kan se ”neråt”, hade nog gjort mindre ont om jag fallit för någon, än ner i ett mörkt hål... Lite kroppsdelar har visst fått sig en törn.


Önskar alla en god natt, nu ska här kopplas av med lite goitingar... Prison Break, det kan jag behöva nu.

Ha det bra och sköt om er...//  Zimpelz

 
 
Ingen bild

Zkrivaren

2 februari 2009 22:15

Jag är sugen, kommer du med en leverans?
Konstig ingen annan tycks vara det.

 
Ingen bild

z

2 februari 2009 22:28

Inte konstigt alls. Ingen vet vad innehållet är... svårt lita på nåt i dagens samhälle.Sov gott och dröm om det kladdiga...:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards