Alla inlägg under juli 2008

Av Zkrivaren - 26 juli 2008 20:13

fortfarande är det rejält varmt ute och inne, något vi alla känner av, några lider andra njuter.


Själv skall jag inte klaga, jag karar mig rätt bra i värmen än så länge, det finns andra som har det mycket värre, även ibland mina vänner.

Av Zkrivaren - 26 juli 2008 10:27

Jag gick och lade mig i hettan, blev om möjligt ännu hetare...på allt. När jag vaknade idag, var jag skålhet på många sätt, och värre är utlovat under dagen. Det ser ut att bli en bra dag...igen.


Eventuellt skall jag stötta en ensamstående mamma med sjukt barn idag genom en liten picknic, prata strunt och bara finnas till. Kul att kunna hjälpa till mycket med så lite.

Av Zkrivaren - 26 juli 2008 00:09

Dagens cykeltur höllt även idag på att sluta med en rejäl trafikolycka när en bilist inte respekterade väjningsplikten utan kom ut framför mig. Med en halv meter till godo. Tur att jag bromsade, annars har jag bucklat till bilen i sidan.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 25 juli 2008 17:44

Efter en mindre tur med cykeln var jag tvungen att stanna vid konsum, då kom HON också...på cykel. Våra ögon möttes och det kändes...bra. Vi gick in efter varann, råkade krocka, kändes ännu bättre och hennes leende var toppen. Ut samtidigt och vi skildes senare, när solen ännu var uppe på den blå himlen.

Av Zkrivaren - 25 juli 2008 12:03

Det var en stor bred kille som hade tatuerat en Tv på bröstet. Han var ute på krogen och träffade en kvinna. De gjorde sällskap hem till honom. När de hade klätt av sig, frågade hon:
- Varför har du tatuerat en tv på bröstet? Och det var en väldigt liten antenn du har. Då svarade han:
- Vänta bara tills det blir Aktuellt.

Av Zkrivaren - 25 juli 2008 11:08

Om nu någon sitter inne i detta vackra varma fina väder som nu råder. Stränderna är fulla av människor, som njuter av varann solen.


Ha det gott!

Av Zkrivaren - 24 juli 2008 21:33

Nu är det svårt att gå in, luften är varm, damerna lättklädda och alla är glada. Efter en stekhet sommardag, precis som den skall vara, är det nu en ljummen skön kväll. Så skönt att man bara vill vara ute, men man måste trots allt in, titta på sängen, som vädjar om att få någon ovanpå sig! Okay, den sak få det, men inte ännu...om ingen dam ...?


Lev väl!

Av Zkrivaren - 24 juli 2008 17:59

Ute blev det  under eftermiddagen, och ute blir det nog under kvällen med, i strålande solsken och lättklädda damer. Som hon som skulle ta ut pengar i den automat jag stod vid, hon riktigt trängde sig upp mot mig. Det hade kunnat slutat lyckligt...för henne. Iklädd endast ett linne och inget under. Jag tackar, bockar och slår i huvudena.


På väg därifrån och ut på parkeringen ser jag lagens korta arm vara på plats. Parkerad mitt i infarten till parkeringen, så när jag skulle passera, kommer osmidiga damen bakom "Tusse" och försöker fronta mig. Olyckligtvis för henne hinner jag undan, men kanske polisen ville henne något, för han rullade efter. I så fall är undrets tid inte förbi, bara tillfälligt bortrest. Jag mötte honom senare när han rullade runt, kanske sökte någon eller bara, liksom jag, njöt av allt vackert?


Jag har en förtjusande dam i grannuppgången, som även jobbar på konsum, dit jag styrde idag. Vi stack samtidigt, krockade nästan inne i butiken och kom hem samtidigt. Njutbart var det, undrar om man kan få sällskap flera gånger av henne.


Nu dricker jag milkshake innan jag rusar ut i glädjens varma rus och njuter av lättklädda damer det vackra varma vädret.


Ha det alla!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards