Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Zkrivaren - 27 juli 2008 21:23

Jag är så trött att bokstäverna gör allt själva inklusive förökar sig. Bra, för då slipper jag skriva.


Efter ett händelserikt dygn är jag hemma, trött som fan och vill bara sova, men det är mycket kvar att göra, så sömnen får vänta. Dock blir detta inlägg det sista för idag.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 27 juli 2008 18:09

Igår kväll fick jag akut åka iväg för att övernatta borta, vilket inte var helt fel, med tanke på var jag bor. Åkte till samma typ av område ett antal mil bort, ett område med samma öproblem med droger, knarkare och socialfall som stör. Skillnaden är dock att där tog hyresvärden tag i problemet, rensade upp genom avhysningar och vräkningar, något man inte gör här. Där är det fint, här är det allt annat än fint.


Kvällen blev väldigt lång och lite sömn innan vi fortsatte med dagen. Klockan 17:15 kom jag hem, trött, sliten och med  hur mycket som helst väntande. Utom idioten under som inte vet vad tystnad är. Där jag var, kunde man andas och lyssna på varann utan att behöva tävla mot en överöstande idiot till granne, ens på balkongen!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards