Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Zkrivaren - 3 juli 2008 21:42

Fördelen med kvällarna här är att när jag går ut sommarklädd är det betydligt kallare ute jämfört med dagen. Jag fastnade i en diskussion med en person i en timme, i snålblåsten. Att sedan komma in i en överhettad lägenhet, inte av annat än varm sol, är då skönt. Fast en het dam är inte heller fel. Lite svett orkar jag allt med.

Nu är det  vila för kvällen snart, om inte jag gör annat...barnförbjudet.


Lev väl!
Av Zkrivaren - 3 juli 2008 17:07

Unga fru Viklund, som var mycket svår att göra till lags, kunde aldrig få sina hembiträden att stanna. Och nu var det dags igen, trots att frun behövde hjälp eftersom hon var med barn.
Hembiträdet stod i hallen med väskorna packade och sa till frun:
- Jag hoppas att fru Viklunds pojke blir söt.
- Varför tror Inger att det blir en pojke?
- Det blir det med all säkerhet. En flicka skulle aldrig stanna hos er i nio månader!

Av Zkrivaren - 3 juli 2008 14:47

Tiotusentals bloggar onåbara på grund av ett strömavbrott hos en leverantör, är oroväckande...en larmklocka om hur sårbart det är. Varför finns det inte backup på något sätt? Eller är vi bloggare försumbara, trots allt är vi bara knappa 20 000 bloggare här, till det alla andra i världen?

Jag kommer för min del att vidta åtgärder för att slippa sådant här i fortsättningen, och för att ni alla besökare skall kunna nå en blogg ni vill läsa, när ni vill läsa den. Dock kan inte risken helt elimineras, men väl minskas rejält.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards