Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 00:42

Jamen då var jag väl här igen då....

Saknar dig hjärtat..å din husse med...

Det är inte kul att vara ensam...det är kallt å eländigt


Tänk vad kallt det är å sitta på kvasten å flyga till Blåkulla sen framöver..brrr

Tur jag slipper det...


Jajaja...snäll så klart...ok...jag vinkar åt er när ni flyger över...


Hur har fredagen varit för er andra då?


Min fredag har inte varit sååååå himla kul..jobbat mycket å saknar mer...

Kommer inte att gråta i bloggen..


men det hade varit mysigt om du varit här samtidigt med mig. vännen

Jag får väl läsa mig till vad du hållit på med...


Har inte dom där vännerna kommit tillbaka snart så vi kan ses igen??


näe..nu vill jag läsa vad du gjort å ni andra med för den delen.

Ses sen.

//Zaga...som aldrig kommer att sluta RYTA!!!



Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards