Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 23:40

Hej  hjärtat..ledsen att jag inte hann komma ikväll..

Ibland kommer det saker emellan..å jag vet att du blev ledsen å att jag hörde av mig i sista sekunden...dumt gjort...

Men..jag vet att du haft annat för dig i kväll...så gråt inte för mycket du:-)

Vi hinner kanske ses i morgon?

Nu är jag helt slut å tänker gå å lägga mig...

Förbjudet för dig att ens tänka på att publicera de 2 kommentarer som jag har "sparat" på!!!

Lova..snälla om du lovar så ska vi.....i morgon flera ggr...

Natti till dig hjärtat.


God natt till er andra oxå...

//Zaga-som-Ryter-snällt-ibland

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 23:33

Några minuter till och jag kan lägga mig med ensamt samvete. Varöfr får andra berätta.


Puckot under, i normala fall kallas granne, kom hem med ny säng, den gamla som var fem månader dög inte åt honom, gick till föräldrarna och tiggde en ny, så i fem timmar bankade han för kvarteret för att få ihop den nya sängen. Ger mig den på att den inte går att ligga i ikväll ändå, för han har dragit iväg. Och nu drar jag iväg till sängen, tom, kall och öde.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 22:46

Hej på dig..."Nyfiken" ...vad är det för ett namn...


Du har inte heller kunskapen att läsa bokstäver och av dem forma ord?


Inget namn - igen kommentar...

Ska det vara så svårt att förstå...?????


Lämna din e-post så kan jag kanske skicka ett högst privat svar..som jag skulle gjort om du bett mig om råd i andra frågor...


Försök nu att...s.a.k.t.a  l.ä.s.a  v.a.r.j.e  b.o.k.s.t.a.v  o.c.h.  f.o.r.m.a  d.e.t.  t.i.l.l.  o.r.d

Lycka till!!!


// Zaga-som-inte-gillar-er-heller

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 20:32

Hej...

Du kan ju för faan inte skriva att det råder uttrycksfrihet till ett inlägg som rent generellt handlar om att man INTE ska dyvla på människor sina dåliga "dagsformen för dig via mina kontakter med...bla bla.."

OM man är seriös..då gör man inte så!!!!


Sen vad du eller andra läser det skiter jag fullständigt i...


Jag innefattas oxå av "UTTRYCKSFRIHETEN" ..skriver vad faan jag vill...

men det kanske var "åsiktsfriheten du syftade på ???!!!!


Försök använda å.ä.ö...för det vet du lika väl som jag att dom finns på ditt tangentbord...eller hur????


Om du vill nåt mer så använd ditt eget namn..tro inte att jag är så jävla dum att jag inte VET...

Zaga-RYTER-på -amanda

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 18:47

Vilket väder, rena försommaren och jag liksom andra har bara njutit av det fina vädret. Jag tog mig lungt gåendes omkring och njöt av det fina vädret, efter att ha chattat med en fin empatisk go dam på msn.

Tog mig en vända till ICA för att köpa småsaker jag inte fick med mig igår. Bra minne kan ju bli bättre?

Den söta kassörskan var på sitt absolut bästa humör, nästan så man inte ville gå därifrån. Jag fick två leenden av henne, något jag absolut inte är van vid, men snabbat kan vänja mig vid. Man skall alltid hålla sig väl med personalen.


Samtliga hundturer har idag förflutit utan närkontakt av första graden med andra hundar, dock såg vi på håll flera hundar, stora som små. Vi tog även en vända till den stora busstationen eftersom vi väntar besök, men det var fel tidpunkt.


Nu väntar lördag kväll och grannen under har avverkat sin 5 månader gamla säng och köpt en ny, gamla möbler o dyl gör sig inte besvär där. Inte heller billigt skit.

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 15:55

Dolly Parton och Vince Gill i "I Will Always Love You (CMA 95)"



//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 15:15

Hon kommer, min älskade goa Zaga kommer...hit igen. Nu är det bråttom, måste slänga undan porrtidningarna och gömma snuskfilmerna, städa ännu mera, tömma askfaten, slänga sopor, kasta hunden och göra.... Vänta nu, hunsden skall vara kvar, men trasan skall kastas.


Måste hinna bada och ta på lite renare kläder, lukta gott, köpa två buketter knallröda rosor till min älskling. 


Åhhh vad jag är glad, vill ta alla damerna i famn på en gång. Snacka om gruppkram...inget annat! Oh Zaga, du vet hur man ska behaga.


//Lyrisk Zkrivare 

Av Zkrivaren - 8 mars 2008 15:11

Hej..Zaga igen...

Alltså..kom på en sak till er som inte kan låta bli att gå in å läsa på dom där spåsidorna..fast ni tror, att ni inte ska tro på det som står där...sen blir ni ledsna å oroliga...

Gör så här:

Efter ni varit inne på en sån sida..och börjar på att känna av att ni blir oroliga eller ledsna...gå in på länken nedan och gör en tavla...jag skickar med "må-bra" känslor dit..bara för dig..läsaren...

Prova å tala om hur det går/känns..

http://www.bored.com/createpaintings/

// Zaga-som-värnar-om-er-andra


Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards