Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Div tankar

Av Zkrivaren - 29 april 2009 10:41

Nu har jag varit hos mitt barnbarnet och passat henne.

Hon är värdens goaste tjej .

Och det tycker väl alla om sina barnbarn.

Men man blir så stolt när hon kommer mot en och ropar momo och jag får värdens goaste kram och puss.

Ja då tar mitt hjärta mer än ett extra hopp .

Sedan har jag funderat på det här med mitt hjärta ska iväg och göra en undersökning .

Känner att något är fel och det måste det ju vara när det syntes på ekg . Men bara denna vänta som är och när man bor ensam så är det lite oroligt helst på natten .

 Men jag vet att det inte skulle vara farligt sa de (läkarna ) men efter att ha haft 1 hjärtinfarkt så blir man lite räddare .

Jag tycker ju inte att mitt liv ska sluta nu som bara 52 åring .

Utan jag vill ju ha några år till , så jag kan njuta av min guldklimp och kanske kunna få flera .

Men har ju ganska dålig prognos mina föräldrar dog tidigt .

Men som min msn vän säger ONT KRUT FÖRGÅS INTE SÅ LÄTT .

Hoppas att han har rätt . Ja nu ska jag försöka få tvätt tid missade det i går .Kom hem för sent och sicken miss av mig .

 Men som tur är kan jag med glömma saker , så då är jag mänsklig jag med . hahahaha


// zladdertackan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards