Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Zkrivaren - 31 januari 2008 11:30

1. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner...

2. Låt du bara toalettringen vara uppe, det är lättare för mig att duscha då.

3. Jag tycker håriga häckar är riktigt sexigt.

4. Wow, lukta på den, du!

5. Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara för söta.

6. Nä, älskling! Nu har jag faktiskt tillräckligt med kläder!

7. ...och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog!

8. Wow, den är verkligen 14 tum!

9. Får den här klänningen min rumpa att se liten ut?

10. Jag har fel, du måste ha rätt igen.

11. Vad säger du? Är det vår bröllopsdag idag?

12. Är det samtalet till mig? Säg att jag inte är här!

13. Jag struntar i om det är rea! 1500:- för en klänning av Armani är helt enkelt för mycket!

14. Den här diamanten är alldeles för stor!

15. Ska vi åka och fönstershoppa på Biltema?

Av Zkrivaren - 31 januari 2008 09:59

Torsdagen med storm att vänta började åtminstone kallt. och  fortfarande biter kylan inne som ute och tvärtom.


Svanarna som jag såg och fotograferade för ett par dagar sedan, visade sig vara identiska med ett par som jag plåtade I blekinge för några år sedan. Inte kan de väl vara samma par..?


Vem var det som skrev om soffberoende? Nog är det så för vissa, istället för att sätta sig på mig hamnar de i en soffa. Det är bara att konstatera att damerna gör ett dåligt val.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards