Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Var är den?

Av Zkrivaren - 28 januari 2008 16:42

Jag satt och skulle betala lite räkningar via internet, bland annat bredbandet och trådbunden telefon, som jag måste ha för bredbandets skull. Så jag ringde Telia för att få svar på några frågor rörande fakturan. . Och Telia har en väldigt flott dam som med sensuell röst frågar mig saker, dock inga skamliga frågor, och hjälper mig fram tills dess det är dags att knappa in fakturanumret. Det gör jag och får veta att det finns inte!


Har jag knappat fel? Gör om allt från början och får samma svar. Lägger på och ringer upp, samma svar. Räkningen finns inte! Varför skickar de då ut en räkning som inte finns, och vad i alla små konstigheter har jag framför mig då? Ruskigt likt en teleräkning är det i alla fall, så bäst att betala ändå, fast jag behöver pengarna till annat.

 
 
rudbeckia

rudbeckia

28 januari 2008 21:24

Du ska aktivera "mina sidor" hos Telia. Där kan du se alla fakturor - både betalda och obetalda... Likaså kan man följa hur räkningarna stiger dag för dag... OM nu det kan roa någon!

Man kan även begära anstånd med betalningen - en månad - via "mina sidor" ;)

http://rudbeckia.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards