Alla inlägg den 7 september 2007

Av Zkrivaren - 7 september 2007 09:19

Det är bara att konstatera att Roy och Regina, som har namnda i dag och som gratuleras, även har tur med vädret som blir ganska fint i hela landet. Jag kommer själv att befinna mig ute och arbeta för fullt och är tacksam för det fina vädret, något jag gärna behåller länge. I synnerhet efter en mycket orolig natt i sängen.


Jag hade en pratstund med värden för ett par veckor sedan om hur det skal vara i lägenheterna med oväsen o dyl. Han sa då att man ska inte störas mer än absolut nödvändigt dygnet runt och under tiden 22-07 skall det vara tyst. Detta för att även de som jobbar natt skall kunna sova på dagen. Men flera gågner i veckan kommer dagiset en bit bort hit till lekplatsen och då är det allt annat än tyst, och sova blir omöjigt eftersom sovrummet ligger granne med lekplatsen. Det går inte riktigt ihop med uttalandet.


God förmidag! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards