Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 23:21

Mer oväder kommer säger man, jag kollar och det verkar stämma. Bara att stanna inne, kanske under täcket?

Nej, det är bara varmt på fel sätt, ska ju vara kroppsvärme då.


Idag har mobilen hörts flera gånger, ena gången var det sms, andra var det mer sms. Och några till blev det, totalt 4 st. Fantastiskt, hela kvartalets samlade förbrukning av sms på en gång...nästa kvartals alltså.

Årets förbrukning av samtal har inte påbörjats in...än. Ändå har damerna numret till...mobilen.


Själv är jag kvar på mitt moln, det blev varmare och skönare nu efter 23, en stund i alla fall. Nu klarar jag natten.


Lev väl! Även zkriverskor.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 22:19

- Vi vill göra mer grejer med henne, säger programbeställaren Martin Österdahl till Expressen.se.

Man kan ju undra vad?


 http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/1.1488413/svt-vi-vill-fortsatta-med-mede


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 21:59

Sarah Dawn Finer gjorde det...två gånger i kväll, men inte med mig, bara för mig...och många till. Alla som såg det, hörde det osv.

Hon gav Mede en present, av lagom storlek så vi hör mer av Sarah än Mede. Som vågar klaga på Sarahs behag, dessa som är som de är...naturligt stora.

Och låten, klart den skulle till final, fanns inte mer att säga om det, och stämmer det som media säger, är Sarah Dawn Finer en lågoddsare i Globen med stora...vinnarmöjligheter.

Kör hårt, bruden!


I övrigt kom det ytterligare damer med, en triss i damer var det länge sedan jag hade...i handen. fast det var lika länge sedan jag spelade poker också.

Faast det finns någon som vakar över mig har jag noterat. Skönt det!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 21:17

Då har röken lagt sig, rökdetektorn tystnat efter det att batteriet tappat kraften och tömt all energi.

Tömd var jag också...på energi,men måste ju röja upp efter mig. Tvätta väggarna, spisen, fläkten, golvet, vädra korsdrag så jag har hämtat tangentbordet fyra gånger på gården.

Men väl utbränt blev det i alla fall!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 18:07

När jag sitter vid datorn och håller på känner jag en sötaktig doft. Någon som röker i köket vid fläkten igen. Skitkul!

Men idag var det inte det, det var jag som kokade torrt. Svart kastrull utan innehåll. Det var länge sedan.


//Zkrivaren på molnet

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 16:14

Jag sitter på mitt lilla moln, njuter av allt, inklusive maten jag ätit och nästan slumrar till i min favoritfåtölj, näst damer, då ett larm går igång. Jag tittar lite utan att resa mig från min sköna ställning. Det tystnar.

För att börja igen. Är det en väckarklocka hos grannen?

Jag tar mig en tur i lägenheten, där på skrivbordet ligger mobilstrulet och blinkar, det som aldrig vill fungera med mms. Det är sms som har kommit med schysst(a) rattar innehåll. När jag läst det indikerar telefon mera. Jag ska tydligen kvittera nåt med kod, så jag gör det och vips fungerar mms.

Så nu kan jag skicka och ta emot skamliga bilder utan problem. Vem blir den första..?


//Zkrivaren som blir allt...lyckligare

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 14:45

Här sitter jag på mitt moln framför datorn, varm och trivsam, ute är det jul, för vad kallar man det när stora vita flingor vräker ner?

Undrar om en söt tomtenissa, kan tänkas sig komma också?

Eller så styr jag mitt mål till tomteland i Sverige, det som ligger lite varstans. Jag har mitt tillhåll klart, och vill inte ha konkurrens om julklappen det.


Idag blir det en riktig innedag, synd att inte en till var här, en gulligt läcker dam, så hade man kunnat mysa tillsammans med vintern utanför.

Nåja, det är aldrig försent sägs det. Utom möjligen för vårens ankomst?


Nu är det dags att försöka lätta på baken och den vackra saken, för att till köket  gå, och där vid spisen stå. Laga mat, som läggs på fat. Sedan ner i magen, så klarar den dagen.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 7 mars 2009 14:28

Det kom sig som så att tjejen befann sig på ett nakenbad, och när hon låg där och solade sig så fick hon för sig att hon även skulle sola insidan av låren. Så när hon hade legat där en stund med benen brett isär så kom det en humla och flög rätt in i musen på henne. Hon drabbades genast av panik eftersom hon inte kunde få humlan att flyga ut igen. Så hon fick gå iväg till doktorn. Doktorn funderade en stund över hennes problem. Till slut sa han:
- Du kan ju prova att be din kille att doppa pitten i lite honung och sedan sticka in den. När han sedan känner att humlan har satt sig på ollonet så är det bara att dra ut den.
- Det låter ju som en bra ide, svarade flickan. Men det är ett litet problem, jag har ingen kille. Så doktorn frågade om inte han kunde få hjälpa henne, och det fick han. Så han smörjde in ollonet i lite honung och stack in den. Efter en stund började han att röra sig ut och in i henne med hög hastighet. Då frågade flickan vad det vad han höll på med? Doktorn svarade:
- Jag ångrade mig, jag tänker skjuta ihjäl den jäveln!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards