Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Tisdagens sammanfattning

Av Zkrivaren - 1 april 2008 23:27

Dagen började uselt och fortsatte uselt...ett tag.

Men tack vare kända och okända...människor är jag kvar.

Tack för mejl och annat via datan...och tack för samtal i verkligheten.

Tackar gör jag...inte idioten under till granne.

Inte för basljudet som fick golvet att vibrera under större delen av dygnet.

Hunden mår dåligt...men sånt fattar inte en idiot.

Störande idioter flyttas...på ett eller annat sätt. Vilket skiter jag i.


Zaga är inte längre hos mig...saknar henne så myyyyyyyycket.

Hon har fått ge sig ut på tjänsteresor...stressigt skönt utan mig.

Hon lämnade i lördags...hon och en till...sotis är jag nog.

De kanske höllt igång hela natten...med jobb...eller...

Hon kanske skulle kladda...här i bloggen om hon fick tid...från vad?


Apropå göra...vad gör personalen på ICA? 

Varor att handla fanns...det inte mycket av, det som fanns hade blivit ännu dyrare.

Om man fick betala i natrura skulle höjda priser vara kul.

Nu är det inte kul...personalen föredrar pengar konstigt nog. 


Nu väntar sängen på mig...jag väntar på Zaga.

Ska se om jag ser några stjärnor...titta på dem och tänka på henne.

Sova ska jag göra...nån gång efteråt.


Tack för i afton...tack för att just du tittade in 1 april.Jag klarade nmig från att bli lurad, gjorde du?


//Zkrivaren ödmjuk i afton 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards