Alla inlägg den 18 april 2008

Av Zkrivaren - 18 april 2008 14:30

Jag pratade med en piggare Zaga idag, som vanligt på väg från en plats till en annan. Mellan dessa hörde pinglan av sig, ljuset i livet. Känns döbra. Det ger mig kraften åter, den som någon lånat tidigare, eller så gömde den sig bara.

Men när jag kom ut blev det sorg, vem hade tagit solen? Får ringa polisen och meddela att man har kidnappat solen, så kan de sätta upp himmelsspärrar och visitera molnen, de om några brukar vara skyldiga till elände.


//Zkrivaren - en glad kis nu

Av Zkrivaren - 18 april 2008 12:15

Lille Jonathan var med sin pappa på simtävling. Högtalaren meddelade:
- Hundra meter bröstsim för damer.
Då sa Jonathan:
- Pappa, får dom inte använda armarna?

Av Zkrivaren - 18 april 2008 10:26

Fredagen har varit här en tid och solen skiner för fullt. Äntligen får vi lite varmare och mycket ljusare, något vi så väl behöver nu.

Själv behöver jag uppmuntran efter flera svek igår, fast det får jag inte...tror jag.

Fredagen är den sista arbetsdagen den här veckan, sedan blir det en bra helg vädermässigt, t o m två bra, för högtryck kommer på besök till oss, något vi behöver, jag hade nog även velat haft annat besök också.


Idag ahr Valdemar och Volmar namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards