Direktlänk till inlägg 2 augusti 2007

Dagens skratt

Av Zkrivaren - 2 augusti 2007 18:10

-Jag skulle vilja köpa osynligt bläck sa norrmanen.
-Ja det går bra, vilken färg?

:-)

En norsk pilot blev tillfrågad under en flygning vilken hans höjd och position var.
-Jag är 173 cm lång och min position är höger framsäte i cockpit.

:-)

15 tecken på att din katt börjar bli gammal

15. Allt han vill göra är att titta på "Kattuellt".

14. Försöker lösa in sin 8:e livförsäkring för ett kilo kattmynta.

13. Förra året: Gick på rövarstråt bärandes "en fulladdad pistol". Detta året: Gick på rövarstråt bärandes en 9-livs-tonfiskgryta.

12. Klagar oavbrutet angående den "korrumperade moralen hos kattungar nu för tiden".

11. Byter sin Whiskas mot katrinplommon.

10. "Kallar du detta kattmynta? Ja djävlar, jag kommer ihåg på 80-talet, då fick jag tag i lite Mjauie Wowie som kunde få dig att tappa klorna..."

9. Istället för att riva sönder dina gardiner så hyr hon underleverantörer för att fixa jobbet.

8. Skriver "avliva mig" i sandlådan med urin.

7. När du spänner fast en bit smörat rostbröd på hennes rygg och släpper henne så landar hon på höften.

6. Har slutat med att lämna döda möss på dörrmattan men börjar lämna bingokort istället.

5. Spenderar hela dagen på trappan, skrikandes åt ekorrarna att "försvinn från gården, annars djävlar..."

4. Glömmer tidvis bort att ignorera dig.

3. Går från 22 timmar av småleende, kattungeaktig sömn per dag till 21 timmar av rastlös, störd sömn per dag.

2. Måste dricka en hel flaska med Regaine för att kunna hosta upp en hårboll.

och det mest tydliga tecknet på att din katt håller på att bli gammal...

1. Medan hans yngre vänner är ute och jagar möss så kräver han en moralisk seger över den svårfångade dammråttan.

:-)

Tacka vet jag hund. Och så några videos.

http://www.myvideo.de/watch/53075
Jag måste sluta med fiberrik kost. :-)

http://www.myvideo.de/watch/76509
Ursäkta damen, men kan jag få låna er mobil, jag fick ett brådskande fax. :-)
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards