Alla inlägg den 26 november 2006

Av Zkrivaren - 26 november 2006 14:36

Igår fick jag ett mejl från en släkting med uppgifter om en anfaders födde- och dödsuppgifter. Det visade sig i mejlet att han var begraven innan han dog! Vid mitt påpekande om detta trodde avsändaren att den dödes föräldrar fått begravningen till paketpris. Själv funderar jag på om grabbhalvan, för han var inte gammal, blev levande begravd. Ner med honom i kistan, kistan i marken, i kistans sida finns en anslutning för luft som reglerades från annat håll av föräldrarna. När sedan begravningen är klar kunde föräldrarna stänga av lufttillförseln och meddela när sonen avled.
Med sådana anfäder kan man ju undra hur jag är? Bara en vanlig kis med bisarr humor när den inte är sjuk eller torr engelsk. Undrar just hur en engelsk blöt humor är?

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards