Alla inlägg den 12 november 2006

Av Zkrivaren - 12 november 2006 14:19

Lördagskväll, nu ska man ut ha kul och på söndagen blir uppvaknandet smärtsamt.

Slår upp ett öga och får med viss möda upp även det andra, efter en stund lyckas jag fokusera blicken också. Nöjd med det vänder jag mig om och dråsar i golvet. Vem i... Nähä, ingen hade flyttat på sängen, kan jag konstatera nere på golvet där det är jävligt kallt. Bruden under har väl öppnat fönstret på vid gavel igen. Usch vad huvudet dånar och så är jag i behov av en mugg. Stönande försöker jag att ta mig upp och lyckas riva ner ett sängduksbord med lampa, klocka och småprylar på innan jag själv hamnade ovanpå. Med andra ord, det är dags att köpa nytt bord. Med ännu fler smärtor tar jag mig upp i sängen, nu ska jag bara upp på benen och ta mig...
Jag kom inte så långt innan jag började spy. Snacka om att lägga pizza alltså. En familjelycka blev det mitt i sängen. Och mer på väg. Nu måste jag till muggen. Och jag lyckas hålla kväljnigarna nere tills jag kommer till muggen och handfatet, då släpper jag bromsen och upp kommer en djävla gurka! Och för denna lilla skivade grönsak har jag slagit mig halvt fördärvad, kvaddat ett sängbord, klocka, lampa och levererat en familjepizza i sängen?!

Det är bara att konstatera att jag hade kul på lördagskvällen, om jag bara kunde komma ihåg vad jag gjorde.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards