Alla inlägg den 13 november 2006

Av Zkrivaren - 13 november 2006 14:21

Det märks att det är måndag. Upp mitt i natten, klockan visade 05:30 och det är mörkt ute. Jag vaknar först när jag står i badrummet, sedan går allt i långsam fart tills jag kommer utanför porten. Då går det i expressfart för det är ju så kaaaalllllt!
Dagen fortsätter bättre och förmiddagen blir ganska bra för att vara en måndag. Men så försvann ljuset, inte elen, ljuset! Solen var bara puts väck och de tunga mycket mörka molnen hade kommit för att stanna. Sedan blev det en blöt eftermiddag eftersom det inte ville sluta regna. Och nu sitter jag framför datorn igen. Här är det torrt och skönt, men så får jag höra genom media att skrämseltaktiken om sockret gick hem. Det finns bara två korta F-ord att säga, inte skriva!
Rökarna har jagats ut på gatan där de sprider sina gifter som säkert påverkar atmosfären, men det har man inte märkt ännu. Och så blev det alla överviktiga plötsligt skitviktiga, de SKA ner i vikt. Vem i h-e bestämmer vad jag ska väga, varken du som läser eller någon annan!!! Vill jag vara undernärd då skriks det om alla sjukdomar man kan få, är det tvärtom så är det sjukdomar man kan få. Biltrafiken kan orsaka sjukdomar, maten också osv.
Varför gnäller man då om att det föds för lite i Sverige? Med tanke på alla dessa faror och sjukdomar som de säkert skulle få om de föddes, är det väl bra att Sveriges befolkning dör ut.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards