Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Zkrivaren - 22 januari 2009 22:03

Jag pratade med en orolig ägare till en katt, som varit ensam länge idag. Vi diskuterade vad han gjort i ägarens frånvaro, var det något...mysigt?

Kanske hade han bjudit in kattkompisarna på poker, eller hade han blivit skrämd av en råtta?

Oavsett vad, så var han lite extra kelen idag, och korten lär väl ägaren hitta vid städningen. undrar vad de spelade om?


Jag spelar inte nu, jag lägger mig...i sängen.


Lev väl!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 22 januari 2009 21:57


Själv har jag gått upp... och ner x massor av gånger. Dagen har varit full, dock inte jag. Imorgon är det fredag, så ni... då ska jag bjuda på en Irish...

Önskar alla en bra natt, jag ska rekonditionera mig och krypa i kojs. Sköt om er så slipper ni...

Av Zkrivaren - 22 januari 2009 20:01

En stressig dag har kommit till ända, åtminstone har mörkret kommit ute.

Inte mycket att förtälja för denna dag som har flutit i en fart som aldrig förr.


Under kvällen har telefonen gått varm och en av samtalen var från katt uppfödaren, som berättade att de små katter som jag plåtade, nu blivit sålda och den sista lämnar imorgon. De var 10 veckor gamla när jag var där.

De som jag var med vid födseln, som var runt 6-8 centimeter  stora, har vuxit till sig rejält och är många gånger större nu och har gått upp 1 hekto under en vecka.

Nya katter kanske ser dagens ljus inom en snar framtid, då en kattkille fattat tycke för två damer, som han inte lät bli.

Mer information kommer om katterna.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 22 januari 2009 09:52

Efter en mörk natt följer en mörk mulen dag igen.

Det är inte lätt att gå upp tidigt, inte heller lätt att hålla sig vaken när vädret är som det är.


Själv slaggade jag gott och kan inte klaga, men Londondimman ute är inte rolig. Får nog gå och ta mig något gott.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards