Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Zkrivaren - 20 januari 2009 20:58

-Virus i msn

-Ont i huvudet

-Inte i form

-Trött


Jo, man vill inte ha kontakt med den andra...på något sätt. Fast jag fick ett oväntat mejl idag, trevligt var det också. Och jag uppskattar det, som vanligt. Tack I för det!


Nu väntar slafen, kojen, bingen eller sängen, välj själv, men i den ska jag ligga och...sova.


Lev väl!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 20 januari 2009 14:46

Jag får höra i genom media att frånvaron på arbetsplatserna på grund av sjukdom har minskat rejält.

Och det är inte konstigt, när de som har arbete inte vågar stanna hemma fast de borde göra det vid sjukdom. Istället går de och arbetar även om de har feber och/eller är smittobärare och därmed smittar sina arbetskamrater.


Orsaken till allt är Sveriges regering som med sina beslut sett till att inkomsten för den rättmäktige till sjukskrivning, får en rejäl minskning i pengar sett.

Precis som med A-kassan, varifrån fler och fler skrivs ut, och belastar socialen mycket hårt. Bra jobbat av politkerna!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 20 januari 2009 10:52

Det är med stor smärta jag sitter och skriver denna lite korta tråkiga blogg, för jag har ischiasvärk i hela vänsterben.

Orsaken är naturligtvis jag har suttit för mycket, något jag idag skall ändra på genom att röra mig mera, gå företrädesvis.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards