Alla inlägg den 3 april 2008

Av Zkrivaren - 3 april 2008 10:36

Magen fortsätter och bråkar och toalettbesöken är många. Nu har magen fått hjälp av idioten till granne, som börjat borra igen.

Den lägenheten som redan innan hans inflyttning, var rejält nedgången, har nu minst två golfbanor om 18 hål vardera.

Värden, när han nu kommer på inspektion, blir säkert glad, och idioten får börja betala stora pengar.


Apropå magen, så tror jag att verkmästaren i magen med personal strejkar för att flera jag känner fyller år idag och de närmaste dagarna. Han är rädd för att få arbeta övertid, den fegisen.

Han har ingen aning om hur många födelsedagar som väntar...hehehe


Nu åter till toaletten...


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 3 april 2008 01:37

Jädra mage...skitmage.

Luktar skit, stinker skit...det är min avföring.

Rinner ur igen och jag är trött på det...ska sätta in en kork.

Sedan lim runt om, vilken jäkla fart det blir ut på den sen, när magen har samlat kraft för en jättefis, följt av en avföring som jag helst inte tänker på nu.

Nån som vill byta?

Inte? Varför vill ingen det? Här finns en kanonfin mage, extraknäcker som toalettmålare ibland, som nu. Senaste toamodet är brunt, garanterat inte luktfri.


Men det finns en vacker och snäll och trevlig bloggerska, Linda, som idag blivit ett år äldre. Inte för att det syns. Men nu är hon 15...eller nåt sånt idag!

Grattis Linda på födelsedagen!


Idag har annars (tjuren) Ferdinand och Nanna namnsdag. Grattis!


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards