Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Lördag

Av Zkrivaren - 29 mars 2008 10:37

Oj vad jag hade kul inatt, men baksmällan kom också.....


Det började igår kväll när Pelle ringde och frågade om jag ville hänga med ut en sväng. Jag svarade ja, eftersom Zaga skulle arbeta över igen och sedan på en sån där tjejträff, där jag inte fick vara med. Hon vill ha mig för sig själv sa hon med ett stort leende, som fick mig att bli kokande het inombords...och jätteglad.


Så jag hängde på Pelle och grabbarna och vi drog till kvarterkrogen där det var lagom bra stämning och vi satte oss i ett bås, beställde lite käk och mycket dricka. Fram mot midnatt började vi kolla in damer, det vill säga de som var fria att göra det.

Själv fick jag ofrivilligt napp då jag skulle på muggen och häva ut lite av all vätska som jag fått i mig. När jag kommer mot toalletterna i mitt onyktert trevliga tillstånd, åker en dörr upp och träffar mig perfekt i plytet.

Jag vinglar till och svär.

- Jag gjorde väl inte illa, raringen, hör jag en ljus stämma säga.

Jag tittar upp och ser en brunett, kurvig och fin med en urringning som fick ögonen att hoppa ner, sedan händerna för att hitta ögonen. Och naturligtvis hade jag en villig krabat som letade nerifrån innan vi fann vad vi sökte. Hon trivdes, men blev sotis när jag kom på mig själv och sa att det redan finns en vid min sida.


Jag kom tillbaka till grabbarna, de glodde på TV, det var poker och vi satt oss och glodde på det till klockan var halv tre på morgonen, då vek jag av, måste hem till Zaga, min älskling.


När jag kom hem var hon inte hemma ännu, och nu när jag skriver är hon fortfarande inte hemma, och nu börjar jag bli lite orolig, så jag får ringa runt lite till en början. Bara det inte hänt något!


Idag har jag huvudvärk och oro och Jonas och Jens har namnsdag idag. Grattis!


//Zkrivaren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards