Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Torsdag slut

Av Zkrivaren - 7 februari 2008 23:02

Och jag är slut efter en underbar torsdag, som startade uselt och bara blev så mycket bättre. Allt har idag löst sig och några problem finns inte synliga åtminstone. Dagens musik tillägnas en person och jag hoppas att det inte gör så mycket att även vissa bloggister här (ni vet vika ni är) får hänga med på denna i mitt tycke fina låt.


Det blir nyheter i bloggen också, fick jag till min stora glädje veta. Mer om detta senare denna vecka. 

Kvällen har varit så bra och så stressig med telefonsamtal och annat att jag skall lägga mig och sova eller var det så? Om inte jag vet det, vem vet det då?


Lev väl! 


Musik: Engelbert Humperdinck sjunger "Red Roses For My Lady"

 
 
whyme

whyme

7 februari 2008 23:14

Vad bra att allt löst sig:-)
Fin låt å en ännu finare hund....
Sov gott...eller vad du nu skulle göra..vem vet..Kram

http://myfriendnofriend.bloggspace.se

 
kenneth

kenneth

8 februari 2008 03:44

Skönt att det löst sig för dig...och det kanske kanske (Du vet schlagern ).. så kanske det inte är så långt, till majbrasan och det stora äventyret: som du skrev i min blogg,om våren... och den heta spännande lite farliga ljuvliga, brasan Den kanske kommer till" dig "kärleken ", rentav... Som en stormvind... du vet på vårkanten !
Ge Gina en kram från mig !
kenneth

http://www.teus.bloggspace.se

 
trollpackan

trollpackan

8 februari 2008 07:55

Fin låt, jag har suttit och lyssnat här på morgonkvisten efter min skönhetssömn;)

Fin vovve! Vems är den? Har du blivit tvåhundsägare kanske?
kramen

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards